استقلال امروز بد ترین بازی این فصلو انجام داد ، واقعا بد بازی کردیم ، گرچه این بد بازی کردن دلایل خیلی زیادی داره ، مسدوم بودن بازیکن های اصلی ، فوق العاده بودن تیم داوری !!! ، مشکلات روحی ناشی از بازی ناجوانمردانه ی دربی و ...
این بازی رو نباید بازی به حساب می آوردیم به نظر من ، چون واقعا نمی شد بهش گفت بازی !
خودتونو ناراحت نکنین دوستان ، اینجور مشکلات برای همه ی تیم ها هست ، گرچه خیلی ها نمیخواستن و نمیخوان که استقلال توی این فصل موفق باشه .
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر بزارن ، قهرمانیم






پاسخ با نقل قول
Bookmarks